Nettside

Alle usakligheter og ditt og datt

Moderator: Arnold Hoddevik

Monica Vestre

Re: Nettside

Post by Monica Vestre »

Artikkel fra Bjørnøya kommer...må bare få unna konkurransebildet og litt annet først... :roll:

Arnold Hoddevik

Post by Arnold Hoddevik »

Hilde skreiv:
Det kan godt hende eg misforstår, - men det eg meiner er at det hadde vore fint om alle "Bilde 1" til kvar artikkel, altså dei som blir liggande synleg i artikkellista saman med ingresstekstane, - blir like breie.
Då var det eg som misforstod deg, Hilde.
Det er meininga at alle Bilde1 skal vere like breide. Det er i alle fall det som ligg i koden.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Då syns eg at det kan vere 1 bilde med moderat størrelse, ingresstekst og "Les meir" i artikkellista, - og så større bilder når ein "opnar" artikkelen for å lese meir. :D ...gjerne 3 stk....

Martin Madsen

Post by Martin Madsen »

Kjempe jobb Arnold ,synst sida er blitt veldig bra no.
Martin Madsen
45239230
martinmadsen76@gmail.com

Monica Vestre

Post by Monica Vestre »

Da tror jeg at jeg har lagt inn artikkelen på den måten du beskrev, Arnold :) Bildene ble ganske store, men jeg syns det ser bra ut ;) Ser imidlertid at teksten på de to neste bildene ikke kommer med...noe jeg gjør galt der?

Arnold Hoddevik

Når alle bilda er ståande, så blir det kanskje litt mykje, men dette er ein av tinga vi må sjå på.

At teksten ikkje viser - Det er nok meir snakk om programeringsfeil, trur eg.
I dag har eg lagt inn link på bilda, slik at det er mulig å klikke på dei og vise bilde eitt og eitt. Det gjer at vi muligens kan vurdere ein anna strategi for presentasjon av artikkelen.
Beste helsing
Arnold Hoddevik

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Jeg er absolutt FOR strukturen der ett bilde ligger på høyresiden..og klikk for mer... Det er mer oversiktlig. 1 bilde, ingress og "les mer". Og jeg har ikke noe å utsette på noe der. jeg sier fortsatt at siden vår er i ferd med å bli GULL

Monica Vestre

Post by Monica Vestre »

Og jeg er helt enig i det John sier :D

MayIrenFlem

Post by MayIrenFlem »

Sier meg enig med de to over her :)

Arnold Hoddevik

Velkommen til ny nettside for http://www.skodjefotoklubb.no..

Då har eg publisert den nye utlegginga av sidene, med ny Aktuelt, Medlemsmøte, Aktivitetskalender, Utflukter, Konkurransar, Lenker, Grasrotandel, Skaff deg passord, Styret, Kontakt oss og Bli medlem.
Det er gjort større eller mindre endringar på alle sidene.
Eit stort framskritt er at:
Artiklane blir publisert og tatt bort heilt automatisk, basert på eit datointervall som vert skrive inn av forfattaren
I artikkellista viser berre ein ingress i lag med overskrift, eit hovedbilde og publiseringsdatoen. Det blir dermed plass til fleire artiklar innafor skjermbildet.
Ved hjelp av eit enkelt script kan vi vise ein enkelt artikkel med inntil 3 bilde, eller alle publiserte artiklar. Alle dei 3 bilda er klikkbare til full storleik (her kan det kanskje gjerast noko meir). Det same scriptet kan også vise alle artiklane. Dermed er det muleg å bla i arkivet. Eg ønskjer også å etablere ei søkemulegheit, men det tek litt lenger tid. vi får sjå på den etter kvart + noko anna små tjafseri.
Det er fint om sidene vert saumfart av andre på leit etter feil, ting som fungerer for dårlig eller tungvint osv, slik at vi kan få retta opp og gjort forbetringar. Eg ser ikkje lenger skogen for berre tre.

Enjoy :lol: :mrgreen:
Beste helsing
Arnold Hoddevik

Post Reply