Legger bare merke til en ting, og det er et hopp i medlemsmøtene. Har det med dette datointervallet å gjøre? Det ser litt rart ut slik det er nå, ingenting mellom siste møtet før sommeren før møtet om Peru...
Nettside
Moderator: Arnold Hoddevik
- Monica Vestre
Re: Nettside
Kjempeflott, Arnold
Legger bare merke til en ting, og det er et hopp i medlemsmøtene. Har det med dette datointervallet å gjøre? Det ser litt rart ut slik det er nå, ingenting mellom siste møtet før sommeren før møtet om Peru...
- Arnold Hoddevik
Flott, så obeservant. Det ser eg no, ja. Eg får ikkje tid å sjekke no, men du er mest sannsynlig inne på årsaka, forekomsten av dato_ut. Dei kjem fram i artikkelarkivet, så det er sikkert noko med dato_ut å gjere. Vi får gå gjennom dei og sjå kva som står av dato_ut på artiklane. Kanskje manglar dei dato_ut.
Har de forresten lagt merke til teljaren på sida? Det er ein del besøk hos oss. Kanskje kan vi starte med å selje reklame
Har de forresten lagt merke til teljaren på sida? Det er ein del besøk hos oss. Kanskje kan vi starte med å selje reklame
- Arnold Hoddevik
Eg ser eit anna forhold vi bør sjå på også. ved kvart arrangement står ein dato, som er publiseringsdatoen. Dersom artikkelen er lagt inn ei stund etter arrangementet, ser det litt dumt ut.
Sjå f.eks. medlemsmøtet som er datert 1.8.2011. Det står at det var siste møtet før sommarferien.
Kanskje vi må tilføye ein arrangementsdato, og heller ha publiseringsdatoen under artikkelen.
Sjå f.eks. medlemsmøtet som er datert 1.8.2011. Det står at det var siste møtet før sommarferien.
Kanskje vi må tilføye ein arrangementsdato, og heller ha publiseringsdatoen under artikkelen.
- Monica Vestre
Vi får gjennom datoene da ja
Har tenkt på det med publiseringsdatoen... Noen ganger har jeg brukt datoen det var, andre ganger har det bare blitt den datoen jeg la det inn. Må nok bli litt mer konsekvent der nå når det vises så godt
Skal prøve å få gått gjennom det også 
Og telleren la jeg ikke merke til før nå
Har tenkt på det med publiseringsdatoen... Noen ganger har jeg brukt datoen det var, andre ganger har det bare blitt den datoen jeg la det inn. Må nok bli litt mer konsekvent der nå når det vises så godt
Og telleren la jeg ikke merke til før nå
- Arnold Hoddevik
Eg sat på ferja og gjekk igjennom litt av artiklane frå i haust, og gjorde litt endringar på datoane. Det var eit par, tre rusk der, m.a. ein som ville bli liggande til 1.6.2012 og ein 0000-dato_ut.
Eg laga også ein ny ingress på Peruartikkelen. Unnskyld at eg rota med teksten din, Monica...
Det ser ut til at det er plass til mellom 60 og 70 ord i ein ingress innafor same høgda som eit bilde i liggande format
Eg laga også ein ny ingress på Peruartikkelen. Unnskyld at eg rota med teksten din, Monica...
Det ser ut til at det er plass til mellom 60 og 70 ord i ein ingress innafor same høgda som eit bilde i liggande format