Kjære styre

Alle usakligheter og ditt og datt

Moderator: Arnold Hoddevik

Arnold Hoddevik

Re: Kjære styre

Post by Arnold Hoddevik »

Takk, takk - berre eit utkast så langt, men kanskje ein bra start.
Det er sikkert for mykje å søkje om 25', men eg prøvde meg litt på ei grunngjeving for å rettferdiggjere det. Stor risiko, ukjent område, kulturverdi + det som du skreiv, Hilde.
Eg håpar vi får såpass at vi slepp å selje reklame.
Etter mi meining kan du gjere ferdig skjemaet :lol: , men det er kanskje bra at dei andre får uttale seg også.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Ok,
eg avventar til i morgon, - det er nokre dagar igjen til fristen enno ;)

Monica Vestre

Post by Monica Vestre »

Ser veldig bra ut, og etter min mening kan du også gjøre ferdig skjemaet :D Har aldri vært borte i slike ting, så jeg aner ikke hvor stort beløp man kan søke om, men man har vel egentlig ikke noe å tape på å sette beløpet ganske høyt? ;)

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Jo dette likte jeg. Et hovedbilde, et mindre og tekst. Me like :D
Nå er det vel kanskje bare å søke i vei? Synes vi bør sikte på 25000 for dette prosjektet. Er jo unikt!! :)

Arnold Hoddevik

Trur Hilde gjer ferdig søknadsskjemaet og eventuelt vedlegg i dag. Eg har med fantastiske utskrifter i A3 og A4 heim i dag, så då er det vel berre å ta eit steg vidare, dersom det ikkje er merknader eller endringar til det som er skrive.
Kalendereksempelet er dessverre ikkje fullstendig. F.eks. månefasane, eventuelt vekenummer og merkedagar bør vere med. Det kan også vere detaljar å endre på, men hovudinntrykket er vel ok.
Beste helsing
Arnold Hoddevik

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Da har jeg mottatt en flott A3 utskrift av kalenderforslaget. Jeg har også printet ut vedlegg til søknaden så da er det bare å sende meg hovedsøknaden Hilde, så skal jeg signere og levere til kommunen :D

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Ok,
har akkurat gjort det ferdig,
sender på e-post, det er like enkelt ;)

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Skrevet ut og signert. Går til kommunen i morgen . SÅ får vi krysse fingre og tær

Arnold Hoddevik

Hei gode styre

Eg kjem til kort, og har møtt ein viss vegg. Derfor skriv eg her, om nokon vil overta koordineringa og ansvaret for kalenderprosjektet. Eg burde fått ut invitasjonen for ei tid sidan, men slik har det dessverre ikkje blitt. Når eg igjen er klar til å vere aktiv, vil eg gjerne bidra, men no må eg berre ta det litt rolig. Det er betre å seie frå no, enn at heile prosjekte skal havarere fullstendig allereide før det har kome skikkelegi gang.

Vi må invitere medlemmene våre til å bidra med følgjande i første omgang:
Tips til turmål
Beskriving av turmål
Bilde av kvart turmål
Hovedbilde for kva månad
Framsidebilde
Baksidebilde

Eg tenkjer at prospektet som vart laga i samband med søknad om midlar frå kommunen, kan brukast til å invitere medlemmene til å sende inn bilde til kalendaren. Det finst litt materiale tidlegare i denne tråden. Dersom kalendaren skal vere klar til salg på Skodjedagane, må den vel helst vere ferdig frå trykkeriet ein av første dagane i september.

Dersom tilskotet til kalendaren blir lite, blir det vel aktuelt å selje reklame.
Beste helsing
Arnold Hoddevik

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Kan det vere smart å presentere prosjektet på medlemsmøtet torsdag?
I tillegg til her på sida?

Post Reply